Jak se vypořádat s rozchodem?

Skoro všem se minimálně jednou stalo, že přišel o svou druhou polovičku i přesto, že si myslel, že láska bude trvat celý život. Hold obzvlášť čím jsme starší, tím jsme rozumnější a naše priority se přehodnocují a s nimi i lidé, které máme okolo sebe, kam samozřejmě spadají i naše drahé polovičky. Výběr kruhu lidí kolem nás se mění, a dokonce se úží, protože jsme schopni si třídit nejbližší a zkrátka se chceme obklopovat už jen lidmi, kteří nám za to stojí a přináší nám do života různé radosti a pomáhají nám. V tomto období už je méně pravděpodobné, že vám vztah vydrží krátkou chvíli, jako tomu bylo za vašich mladých let. Může se ale i tak stát, že o drahou polovičku přijdete. Každopádně, pokud jste mladší, starší, vše vychází úplně stejně. A to smutek z rozchodu (nebo také rozvodu) a pocit prázdnoty a toho, že nám na světe nezbyl jediný člověk.

zloba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ano, přesně tento pocit nastává po rozchodu. Je třeba se držet několik pravidel, abychom se z rozchodu nezbláznili, protože pokud s někým trávíme určitý čas, a dokonce je toho času celkem dostatek, obzvlášť pokud s daným člověkem bydlíme, je jasné, že nám jeho přítomnost bude chybět a budeme tesknit. Pokud se však ale jednalo to toxický vztah, kdy docházelo k jakékoliv formě ubližování, je třeba nedopustit, aby se to stalo znovu a snažit se opravdu toto porozchodové období přejít – pak nastanou krásné časy.

rozchod

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Zaměstnejte se

Opravdu je důležité na rozchod nemyslet a dělat cokoliv jiného než jen sedět na posteli a koukat do stropu. Jakékoliv zaměstnání se vám pomůže od nechtěných myšlenek a zbytečného přemýšlení nad tím, že byste se měli k ex vrátit. Najděte si koníček, zajděte na procházku, čtěte si, sledujte filmy. Zkrátka cokoliv, díky čemu na to nebudete myslet.

2. Navažte nová přátelství

Je důležité se stále socializovat a mnoho lidí na to během vztahu zapomíná a ztratí mnoho přátel, třeba i dlouhověkých. Proto znovu navažte kontakt s bývalými přáteli či si najděte nové. Navštivte také rodinu, to vám pomůže nejvíc, protože rodina za vámi stojí při každých chvílích.

3. Připomínejte si mínusy vztahu

Pokud byl vztah opravdu ubližující, připomínejte si stále mínusy vztahu, co vám ubližovalo. Nedovolíte tak sami sobě myslet na to, že byste se měli dát zase dohromady a nechat tak růst toxický vztah.